پنجره‌ های دو حالته UPVC ویژگی ها و مزایا
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره‌ های دو حالته UPVC
درب و پنجره دو جداره upvc دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که باعث محبوبیت این درب و پنجره ها شده است.
در این مقاله قصد داریم در خصوص پنجره های دوحالته upvc با شما کمی صحبت کنیم و ویژگی های آن را برای شما نام ببریم .
سبک پنجره های دو حالته اروپایی است و همانطور که از اسمش پیداست به دو حالت باز می شود. این پنجره ها یک دسته دارند و به کمک همان هر دو حالت قابل تنظیم است.
این پنجره ها را هم می توان به طور کانل باز کرد و هم می توان قسمت بالای آن را کمی به سمت بالا باز کرد.
 
یو پی وی سی فرم مقاومی از pvc است که در ساخت درب و پنجره upvc از آن استفاده می شود و مزایای بسیاری دارد مانند مقاومت در برابر هوا و آلودگی و... که باعث شده از این ماده برای تولید درب و پنجره استفاده شود.
یو پی وی سی همچنین نسبت به انبساط و انقباض مقاوم است. این مزایا باعث شده است که نگهداری از پنجره های دو حالته یو پی وی سی آسان بوده و این پنجره ها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند.
 
 
خصوصیات پنجره های دو حالته یو پی وی سی
زیبایی ظاهر و سازگاری این پنجره ها برای عموم آشکار است. این پنجره ها را می توان به راحتی در فضای خانه با دکوراسیون متفاوت بکار برد.
عایق بندی این پنجره ها بسیار بالاست و به راحتی می توان از ورود گرما و سرما و صوت به داخل خانه جلوگیری کرد.
همچنین با مزیت دو حالته بودن این پنجره ها میتوان آنها را مقدار کمی باز کرد و تهویه هوا انجام شود واز لحاظ امنیتی خیال شما راحت خواهد بود.
این پنجره ها طرح های مختلف دارند و باید با توجه به نیاز خود اندازه و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.
 
تنوع رنگی در پنجره های یو پی وی سی نیز از مزایایی است که باعث می شود استقبال از این پنجره ها افزایش یابد. شما می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و به سیجاندژ سفارش خود را بدهید.
استفاده از این پنجره ها در ساختمان های بلند بسیار مناسب است زیرا به راحتی از داخل تمیز می شوند.
برای باز کردن این پنجره ها به راحتی می توان با استفاده از یک دسته این کار را انجام داد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.
 
قاب های این پنجره ها در قسمت لولا جوش داده شده اند و با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند. همچنین در بخش متحرک پنجره لولاهای فولادی ضد زنگ نصب شده است.
انعطاف پذیری در طراحی این پنجره ها باعث شده که اتصالات به صورت کامل باز شوند و بتوان از این پنجره ها به عنوان درب کامل پاسیو استفاده کرد.
 
قیمت این پنجره ها نیز نسبت بسیار مناسب بوده و با تماس با سیجاندژ می توانید انواع درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را در ابعاد و رنگ های مختلف سفارش داده و با قیمت مناسب خریداری کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.




:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره‌ های دو حالته UPVC, پنجره‌ های دو حالته UPVC ویژگی, پنجره یو پی وی سی, مزایای پنجره upvc, مزایای پنجره دو حالته upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: